keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Vielä 3 herätystä!

Se niin fantsu tunne, kun tuut kotiin ja huomaat että
keskiviikko on takana päin!
Keskiviikko on ollu mulle seiskaluokan ajan hirvein
päivä, koska silloin on 3 tuntia käsitöitä.
Kässä ei oo mun suosikkiaine koulussa, ja nyt mun
ei tarttee sietää sitä enää ikinä! 

Mutta mikä oli vielä ihanampaa tietää, oli se,
että aamuherätyksiä ei ole enää kuin vaan kolme!
... mutta kaksi päivää vielä kasteluviikkoa, josta
minäkin sain tänään osani kässän tunnilla. 
Kasit kävi kastelee eka yhen mun luokkalaisen ja
sit kun ne lähti luokasta viskasivat sitten munkin päälle
pariin kertaan sitä vettä. Olihan se sit kiva, kun
paidankin sisällä oli sitä vettä, että jeejee.

Kässän jälkeen oli sitten normaalisti ruokkis,
ja sen jälkeen olisi ollut vielä tunti musiikkia, 
ja kaksi tuntia mantsaa.  
Kukas se jättäytyi pois kolmesta vikasta tunnista
ja meni editoimaan ilmaisutaidon elokuvan valmiiksi? ;)


Kotiin tultuani aloin normaaliin tapaan
syömään (ja ruoaksi oli jotain kalaa ja riisiä).
Syönnin jälkeen löysin jääkaapista.......
VADELMAPIIRAKKAA JA VANILIJAKASTIKETTA!♥
Ihanaa~ :3
Söin sitä sitten sellaiset pari palaa ja 
vanilijakastiketta vielä enemmän ;>


Syönnin jälkeen olin normaalisti koneella
ja päätin sitten vetää Playstation Move - ohjaimen
käteen ja laitoin SingStarin pleikan sisälle,
En oo pariin päivään harrastanut mitään liikunnallista,
joten aattelin nyt vetää parit tanssit Singstarilla 
(siinä kun voi myös laulun lisäksi tanssia).
Tanssilistaan kuului mm.
Eye Of The Tiger, Lady GaGan pari biisiä,
ja muutama muu.

Kyllä siinä hiki tuli!
Ihan niin kuin ei jo muuten olisi kuuma :'D


Mutta eiköhän tämä riitä 
tältä päivältä (tosi asiassa, minulla ei ole
tästä päivästä enempää asiaa). 

Joten heissulivei~ :3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti