lauantai 22. kesäkuuta 2013

Kesä kuulumisia!

Ääää! 
Olen syvästi pahoillani, kun en ole
kesäkuulumisiani tänne pahemmin päässyt kirjoittelemaan,
mutta olin mummolassa ja tarkoitus oli olla siellä
vain viikko, mutta se vähän venyi, kun en 
saanut sitten kyytiä pois. Kaksi viikkoa sitten siellä
tökötin. Nyt olen kuitenkin kotiutunut
ja Jussiakin eilen tuli vietettyä, joten tänään on jatkot :'D
Mutta tuskin minun kohdalla ne jatkot
ovat, koska minä vain dataan.


Tämän näköisiä karvaturreja minä sitten
hoidin sen parin viikon ajan, mutta nyt
olen onneksi oman rakkaan kisulini luona :3
....eikä minulla toki ollut häntä kova ikävä, ehei.

Juhannus meni ihan hyvin, mutta kaikki luulivat tänä 
aamuna että olin saanut jonkun sairaskohtauksen, kun
nukuin niin pitkään ja lopulta minut potkittiin hereille.
Se oli ihan hyvä asia, koska en olisi muuten kerennyt
nähdä enää serkkujani. 

Mutta kiinnostaisikos sitä nähdä meikän Juhannuskarkit? 
Tässäpä pientä kuolattavaa:


Pyrin nyt sitten kirjoittamaan paljon 
aktiivisemmin ja pyrin myös ilmoittamaan teille,
jos tulee sitten noin viikon reissuja niin ette
sitten ihmettele kun ei postauksia ala tulla! ;)

Vielä tähän loppuun voisi lesoilla sitä, että
meikä sai uudet kengät, Pikachu cossin valmiiksi
(kiitos erään ihanan ihmisen, ei mun tarvii huolehtia
kasvomaalauksesta♥) sekä paljon uusia paitoja =3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti