maanantai 8. heinäkuuta 2013

Smiling girl =)


Oikeesti! Hypin varmaan kuussa nytten.
Oon vaan niin hemmetin ilonen.
Ensinnäkin sain viimein kaikki
julisteet seinille (niistä nyt on kuvia tän
postauksen aikana), toiseksi Animecon on
alle viikon päästä ja kolmanneksi keksittiin kaverin
kaa mitä cossataan seuraavaksi. OMG, oikeesti
SUPERNATURAL PARICOSSI!
Sain Deanin roolin ja kaverini otti Castielin
cossausksen kohteeksi. 


Onko muuten tyhmää, jos alkaa ostelemaan
tota cossipukua varten jo kaikkii vaatteita,
peruukkeja yms. jos se cossaus tapahtuu vasta
vuoden päästä? :D 
Mä vaan en jaksa oottaa enää, vaikka
se vasta eilen päätettiin, et niitä cossataan.

Noh, muihin asioihin sitten välillä.
Joo anteeks, kun ei oo tullu postausta
vähään aikaan. Olin taloa vahtimassa viikon,
joten ei pahemmin inspannut tulla kirjottelee, mutta
täällä sitä taas ollaan! 


Tuli tuossa eilen Kawaconista video tehtyä. 
Laitan linkin tonne viestin loppuun, että
sen voi sitten sieltä käydä katsomassa, jos huvittaa =)
Viikon päästä tulee sitten Animeconista samanlainen
video ;) Toivottavasti vain enemmän kuvia.
JA OMG OMG.
Cossaan siellä ekaa kertaa O___O
Jos Aconiin menijät näette hullua Pikachua, 
vaaleanpunaisen Nikonin kameran kanssa
niin köhköh, minä se vain xD

Nyt vain sitä Deanin cosplay-pukua väsertämään
ja Animeconin viettoon kohta!
Ainiin, mulle on kaikenlisäksi vielä
postissa tulossa Supernaturalin 7. tuotantokausi.
Jees<3 Tulispa huomenna tai ylihuomenna.

Tässä vielä se Kawacon video:
Enjoy~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti